سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

20 محصول تولیدی کهگیلویه و بویراحمد قابلیت صادرات دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 700 نوع محصول صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود که از این تعداد 20 محصول قابلیت صادرات را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛داریوش دیودیده افزود: این محصولات شامل پودر و عصاره شیرین بیان،لوله و اتصالات پلی اتیلن، موکت، سیمان، گیاهان دارویی،آب معدنی، لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات باغی است.

وی بیان کرد: میزان تولیدات محصولات صنعتی و معدنی کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک میلیون و 700 هزار تن است که با بهر ه برداری از چند کارخانه صنعتی و معدنی این میزان تا سال 99 به 14 میلیون و 500 هزار تن در سال افزایش خواهد داشت.

دیودیده اظهار کرد: بیشترین میزان صادرات محصولات تولیدی این استان محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت آسه با 90 درصد و شرکت زرد بند با 70 درصد است.

وی عنوان کرد: محصولات تولید شده کهگیلویه و بویراحمدبه کشورهای آلمان، عراق، سوئیس، انگلستان، افغانستان و برخی از کشور های حوزه خلیج فارس صادر می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هم اکنون 800 واحد صنعتی و معدنی در این استان وجود دارد که 50 نوع محصول تولیدی دارند هر ساله شاهد افزایش این واحدها و رشد و شکوفایی صنعت در این استان هستیم.

انتهای پیام /س
برچسب ها: محصول ، تولیدی ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.