سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ،

وظايف نيروی انتظامي در هر شرايطی سنگين و حساس است

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر ساری در گردهمايي روساي کلانتري ها و پاسگاه ها با اشاره به ضرورت تامين امنيت انتخابات ، گفت: وظايف نيروي انتظامي را در هر شرايطي سنگين و حساس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از پايگاه خبري پليس،آيت الله طبرسي در همايش روساي کلانتري ها و پاسگاه ها مجتمع فرهنگي – آموزشي پرديس نيروي انتظامي در خزرآباد ساري،با بيان اينکه اکنون از امنيت اجتماعي و سياسي پايداري برخوردارهستيم، گفت: اميدواريم با اجراي اقتصاد مقاومتي وضعيت معيشتي و درآمدي کشور و مردم نيز شکوفا شود.

وي وظايف نيروي انتظامي را در هر شرايطي سنگين و حساس دانست و ادامه داد: پليس در نقاط مختلف شهري و روستايي و در تمام لايه هاي جامعه حضور فعالي دارند.امام جمعه شهر ساري به امنيت انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده کانديداها و ثبت نام متقاضيان شرکت در دو انتخابات آينده، به طور يقيين طرفداران و هواداران، دسته بندي ها و گروه بندي ها بيشتر مي شود و نيروي انتظامي بايد امينت انتخابات را تامين کند.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري، تصريح کرد: دشمنان ايران از انتخابات بيشترين سوء استفاده ها و برنامه هاي تضعيفي عليه نظام را انجام مي دهند که به بيداري و تلاش بيشتر آحاد مردم به ويژه دست اندرکاران و نيروي انتظامي را مي طلبد.

آیت ا... طبرسی با بيان اينکه همه بايد مراقب توطئه هاي دشمنان عليه امنيت سياسي و اجتماعي و انتخاباتي نظام باشيم، افزود:امنيت،آرامش وآسايش نظام جمهوري اسلامي برکتي است که همه ملت بايد قدر آن را بدانند، دسته بندي ها، شعار و سر و صداها در انتخابات وجود دارد، ولي نشانه نزاع و کشمکش نيست، بايد مراقب نفوذ و توطئه دشمنان باشيم. همايش روساي کلانتري ها و پاسگاه ها از صبح امروز به مدت يک روز در مجتمع فرهنگي- آموزشي پرديس نيروي انتظامي در خزرآباد شهرستان ساري برگزار شد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.