سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

روساي کلانتری ها و پاسگاه ها بايد اعتماد سازی را در جامعه نهادينه کنند

فرمانده انتظامي مازندران، در همايش سالانه روساي کلانتري هاو پاسگاه هاي مازندران در ساری ،گفت: روساي کلانتري ها و پاسگاه ها بايد اعتماد سازي را در جامعه نهادينه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از پايگاه خبري پليس،سردار جعفري نسب در همايش روساي کلانتري ها و پاسگاه ها مجتمع فرهنگي – آموزشي پرديس نيروي انتظامي در خزرآباد ساري،گفت:امسال دو انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي را در پيش داريم،که اين دو ماموريت بسيار سنگين و حساس است.

وي به اهميت هماهنگي بين حوزه امنيت و اطلاعات ، پليس و دستگاههاي سياسي اشاره کرد و ادامه داد: فرماندهان و روساي کلانتري ها و پاسگاه ها بايد با عملکرد صحيح،رفتار و برخورد مناسب، اعتماد سازي را در جامعه نهادينه کنند.

فرمانده انتظامي مازندران، تصريح کرد: اکنون اراذل و اوباش و قاچاقچيان مواد مخدر در استان که عامل اذيت و آزار مردم بودند، با اقتدار پليس در استان زمين گير شدند.

جعفري نسب، گفت: نيروي انتظامي همواره براي حل مشکلات و معضلات اجتماعي ماموريت هاي شبانه روزي انجام مي دهد.

وي به عمليات پليس در شناسايي و دستگيري بيش از 500 متهم به مواد مخدر طي دو هفته گذشته در استان اشاره کرد و افزود : بيش از 80 کيلو گرم انواع مواد مخدر از قاچاقيان مواد مخدر کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۲۰:۴۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
اگر بتونن این کار رو بکنند