سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کرمان میزبان گردهمایی مسئولان دارالقرآن الکریم شرکت ملی گاز

همزمان با ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت اولین گردهمایی مسئولان دارالقرآن الکریم شرکت ها و مناطق تابعه شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت گاز استان کرمان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهندس ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره اینکه کرمان در نخستین گردهمایی مسئولان دارالقرآن تابعه شرکت ملی گاز ایران ، به عنوان میزبان انتخاب شد، گفت: در این گردهمایی کارگروههای تخصصی با موضوع راهکارها و فعالیت های مسائل قرآنی و برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه که همه ساله در دو مرحله مقدماتی و سراسری و در بین کارکنان ، همسران و فرزندان کارکنان برگزار می گردد ، گفتمان رایزنی و صحبت کردند.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام علی جلالی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان نیز طی سخنانی، با اشاره به فعالیت های قرآنی این استان، اظهار داشت: تربیت 42 نفر قاری ممتاز بین‌المللی، 221 حافظ کل قرآن، 369 حافظ 20 جزء و 120 مؤسسه قرآنی، 57 خانه قرآن شهری و 356 خانه قرآن روستایی از افتخارات استان کرمان است و امیدواریم در سال آینده شاهد برگزاری این مسابقات سراسری در استان کرمان باشیم.

ربیعیان رئیس دارالقرآن وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران افزود: هرسال مسابقات قرآنی در سطح شرکت ملی گاز ایران برگزار می شود که بسیاری از کارکنان وخانواده های آنها توانسته اند رتبه های بین المللی را کسب نمایند.

در ادامه این مراسم سیداحمد صدری رئیس شورای فرهنگی شرکت ملی گاز ایران نیز ، طی سخنانی با بیان اینکه تربیت متعلمان فرهنگ کلام الهی و عاملان به قرآن از اهداف این سازمان است، اظهار داشت: دنبال این نیستیم که بخش‌نامه‌ای ابلاغ و افرادی را ثبت نام و یا نفرات برتر را در مسابقات انتخاب کنیم، بلکه اهداف ما ایجاد بستر مناسب برای ترویج فرهنگ قرآن کریم است، با این مسیر می‌خواهیم، افراد را با قرآن و نهج‌البلاغه آشنا کنیم که این آشنایی در زندگی فردی و اجتماعی آن‌ها تأثیر گذارد.

در حاشیه ی این گردهمایی تفاهمنامه ی توسعه فعالیت های قرآنی بین سازمان دارالقرآن الکریم کشور و شرکت ملی گاز ایران به منظور ترویج و نشر قرآن و فعالیت های قرآنی می باشد ،امضا و تبادل گردید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.