سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

کشف و ضبط 750 کیلوگرم مواد مخدر در استان اردبیل

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان اردبیل در ۹ ماه گذشته کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صادق سروری در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیر اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل 11 هزار نفر در چرخه ترک اعتیاد قرار گرفته‌اند و با برنامه‌ریزی‌های مختلف در صدد درمان این افراد در سطح استان هستیم.

وی با اشاره به فعالیت 10 کمپ ترک اعتیاد در استان اردبیل گفت: علاوه بر این تعداد کمپ، 92 مرکز درمان اعتیاد نیز در استان فعال بوده و اقدام به بازپروری افراد معتاد و گرفتارشدگان در دام اعتیاد هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با تاکید بر انجام اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد در استان اردبیل بیان کرد:‌ پیشگیری از اعتیاد مهم‌ترین رویکرد در حوزه مبارزه با مواد مخدر است که در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های لازم و تشکیل تیم‌های اجتماع‌محور در صدد پیشگیری از شیوع مواد مخدر در استان هستیم.

سروری در ادامه از کشف و ضبط 750 کیلوگرم مواد مخدر در استان اردبیل در 9 ماه گذشته خبر داد و افزود:‌ در کنار اقدامات قهری و مبارزه با قاچاق مواد مخدر باید اقدامات فرهنگی نیز در این حوزه در سطح استان اردبیل افزایش یابد که در این زمینه در استان اردبیل برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: اردبیل ، کشف ، ضبط ، مواد ، مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.