سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دستگیری بیش از 15 هزارمجرم درکرمانشاه

معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 15 هزار و 818 مجرم در استان طی 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: 13 هزار و 561 نفر این افراد، یعنیبیش از 80 درصد آنها را افراد بیکار تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ برزو محمدی با اشاره به کاهش یک درصدی مجموع سرقت‌ها در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: امسال در برخی سرقت‌ها کاهش خوبی را شاهد بودیم.

وی بیان داشت: امسال خوشبختانه در بحث سرقت به عنف کاهش 26 درصدی،سرقت بانک کاهش 100 درصدی و نیز در زمینه سرقت موتورسیکلت کاهش 26 درصدی را شاهد بودیم.

به گفته محمدیدر برخی سرقت‌ها نیز متاسفانه افزایش موارد سرقت راداشته‌ایم، به طوریکه در بحث سرقت منزل شاهد افزایش 25 درصدی و در بحث سرقت خودرو نیز شاهد افزایش 17 درصدی موارد سرقت در سال جاری بوده‌ا‌یم.

معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کاهش چهار درصدی مجموع جرائم 24 گانه استان خبر داد و افزود: امسال در بحث قتل کاهش هشت درصدی را داشتیم و تعداد موارد قتل در استان از 51 موردسال گذشته به 47 مورد در سال جاری رسیده است.

محمدی گفت: همچنین موارد نزاع فردی در استان امسال 13 درصد، خیانت در امانت شش درصد و جعل هشت درصد کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: از طرف دیگر موارد نزاع دسته جمعی هفت درصد و کلاهبرداری 14 درصد افزایش داشته، اما در مجموع جرائم استان چهاردرصد کاهش داشته است.

محمدی از دستگیری 4901 سارق در 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

وی تعداد کل مجرمین دستگیر شده در استان در 9 ماهه امسال را 15 هزار و 818 نفر اعلام کرد و افزود: متاسفانه از این تعداد 13 هزار و 561 نفر آنها یعنیبیش از 80 درصد آنها را افراد بیکار تشکیل می‌دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: کرمانشاه ، هزار ، مجرم ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.