سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض جناح‌های مختلف اروپا به هجوم پناهجویان به قاره سبز+ نقشه

وب‌سایت تحلیلی خبری «بریت بارت» با انتشار نقشه‌ای به بررسی اعتراض جناح‌های راست افراطی اروپا به هجوم مهاجران به این قاره پرداخت.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «بریت بارت،» بحران بی‌سابقه مهاجران در قاره اروپا، افزایش جنبش‌های ملی و به دنبال آن تظاهرات احزاب راست افراطی را در سراسر اروپا سبب شده است. نقشه زیر به خوبی نشان می‌دهد که چگونه کمپین‌های ضد مهاجرت در انتخابات سال جاری از باقی رقبای خود پیشی گرفتند و چگونه هزاران نفر برای اعتراض به سیل بی‌وقفه هجوم مهاجران، به خیابان‌ها آمدند.
 
 
 
از یونان گرفته تا آلمان، سوئیس و سوئد همزمان با اعتراض رای دهندگان به سال‌ها حکومت سوسیالیستی، احزاب و معترضان راست افراطی به سیاست‌های اصلی اروپا یورش آورده‌اند. در فرانسه، «مارین لوپن،» جبهه بحث برانگیز ملی، موفق شده از طریق انتخابات کنترل بخش‌هایی از کشور را بر عهده بگیرد. این درحالی است که جوامع لیبرال سنتی اسکاندیناوی نیز در میان این بحران بی‌سابقه به میانه‌روها پشت کرده اند.

به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به پایان سال 2015، نگرانی‌ها از اقدامات جناح راست افراطی و همچنین پاسخ بی‌منطق جریان اصلی سیاسی در حال بیشتر شدن است. برخی از کارشناسان بر این باورند که اگر این روند ادامه یابد ممکن است سبب شود این قاره بیش از این با ترس و عدم تحمل دست به گریبان شود.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.