به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان وحومه اظهارکرد: بازسازی اتوبوس های فرسوده، خرید اتوبوس های جدید؛ اسقاط اتوبوس های فرسوده ، واگذاری ناوگان اتوبوسرانی به بخش خصوصی به صورت هوشمند و موثر، استفاده از توان بخش خصوصی با هدف افزایش کیفیت خدمات و کاهش هزینه های اتوبوس وپرسنل، استاندارد سازی فعالیت ها و طراحی، شاخص های عملکردی اتوبوسرانی در فرایند های مختلف است.
محمدعلیاحمدیافزود: جایگزین نمودن اتوبوس های جدید در برنامه 4 ساله و کاهش عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از 9سال به 5 سالنیزازدیگربرنامههاییاست که باید به مرحله اجرا برسد که این برنامه از سال 94 شروع شده است و تاسال97 به پایان می رسد.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: سیستم حمل و نقل هوشمند، سیستم پرداخت الکترونیک AFC سیستم مدیریت مکانیزه ناوگان AVL از چشم اندازهای این حوزه است.
احمدی افزود: بازنگری و مهندسی مجدد فرایندهای موجود در شرکت اتوبوسرانی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته که در این راستا معایب مورد بازنگری و تبدیل به فرایند های مناسب می شوند.وی با اشاره به خصوصی سازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: در زمینه خصوصی سازی نیز تاکنون 29درصد ناوگان به صورت شرکتی به بخش خصوصی واگذار شده استکهتا آخر سال و براساس برنامه باید 50 درصد شرکت اتوبوسرانی به بخش خصوصی واگذار شود و تا پایان سال 95 بایستی حداقل 60درصد ناوگان اتوبوسرانی خصوصی سازی شود.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه اصفهان از فرایند برنامه خصوصی سازی نسبت به دیگرشهرها عقب مانده است تاکید کرد: امیداست با سبک جدیدوبااستفاده از تجربیات شهرهای مختلف بتوانیم برنامه خصوصی سازی را در اصفهان محقق کنیم.
احمدی تصریح کرد: در حال حاضر700 نفر کار کارشناسی و جلسات مختلف برای اجرای طرح خصوصی سازی در شرکت اتوبوسرانی صورت گرفته است که در این زمینه نیز کتابچه ای مدون گردیده است.
انتهای پیام/ت