سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تعویض 380 کنتور خراب در راستای طرح همیاران آب در منوجان

مدیرامور آبفار شهرستان منوجان گفت : از ابتدای امسال تاکنون راستای اجرای طرح همیاران آب استان، بیش از 380مورد کنتور خراب در این شهرستان تعویض شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا زارعی با تاکید بربرخورد با صاحبان انشعابات غیرمجاز افزود: در همین مدت 180انشعاب غیرمجاز آب روستایی شناسایی که تبدیل به مجاز شده ویا در صورت لزوم به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این شهرستان 11هزار و300مشترک آب روستایی دارد، خاطرنشان کرد: 33روستا فاقد شبکه آب هستند که البته در26روستا اقدامات اولیه برای آب رسانی آغاز شده وجز پروژه های نیمه تمام محسوب می شوند.

زارعی با اشاره به اینکه در دومجتمع روستایی این شهرستان شوری آب و گوگردی شدن آب اتفاق افتاده تصریح کرد: درحال پی گیری برای جابجایی چاه آب شرب این دو مجتمع روستایی هستیم.

وی یادآورشد :باانجام مهندسی مجدد درمجموع این دوروستا در صورت جذب اعتبار وبرطرف شدن مشکل کیفیت آب، 800خانواراز آب با کیفیت تری برخوردارمی شوند.

این مقام مسئول از فروش 430اشتراک جدید خبرداد و گفت: در حوزه آبفار اغلب شبکه های آب قدیمی هستند و نیاز به افزایش اعتبارات توسعه وبازسازی داریم تا میزان هدررفت آب از این قسمت نیز کنترل شود.

زارعی هدر رفت آب در روستاهای منوجان را حدود 30تا 40درصد ذکر کرد و افزود: باید با مهندسی مجدد طرح ها و ارتقا شبکه توزیع وبازسازی، هدررفت آب را به کمترین حد ممکن برسانیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: تعویض ، کنتور ، منوجان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.