سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بهسازی ساختمان 2 مرکز بهداشت در شوشتر آغاز شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی شوشتر؛ عملیات بهسازی و تعمیرات کلی دو ساختمان بهداشتی و درمانی در این شهرستان آغاز شد. با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،ابراهیم منجزی بیان داشت: این عملیات در راستای افزایش مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی و اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده که باعث ارائه خدمات مطلوب بهداشتی بهتر به شهروندان عزیز می گردد.

وی افزود: این عملیات با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال صورت خواهد گرفت.

منجزی با اشاره به اینکه واحدهای بهداشتی مرکز سلامت جامعه شماره 3 و پایگاه بهداشتی فرهنگ شهر هستند در حال بازسازی می باشن، خاطر نشان کرد: اعتبارات آن ها از محل اعتبارات اختصاصی دانشکده  تأمین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی شوشتر در ادامه گفت: تجهیز و استاندارد سازی مراکز روستایی و شهری همیشه یکی از دغدغه های اصلی عنوان کرد.

وی اذعان داشت: یکی از کارهای اساسی و بزرگی که با اجرای طرح تحول سلامت انجام شده است، ساخت، نوسازی و بهسازی مراکز سلامت جامعه شهری و روستایی و خانه های بهداشت بوده که اقدامات زیادی در این زمینه انجام شده و یا در دست اقدام می باشند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.