عملیات اصلاح، بهسازی و بازسازی 40 پل شهری نطنز با اعتباری بالغ‌بر 250 میلیون ریال آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  شهردار نطنز از اصلاح، بهسازی و بازسازی پل‌های سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: یکی از مشکلات، در برخی از نقاط شهر نطنز وجود پل‌های قدیمی است که هم‌زمان با بارش باران و جاری شدن آب‌های سطحی باعث گرفتگی کانال‌ها و پل‌ها شده و آب به خیابان هدایت و سبب نارضایتی شهروندان می‌شود.

سید محسن تجویدی گفت:در همین راستا شهرداری نطنز اقدام به شناسایی پل‌های قدیمی و اصلاح، بهسازی و بازسازی آن‌ها نموده است.

شهردار نطنز :از اصلاح، بهسازی و بازسازی 40 پل شهری و با اعتباری افزون ‌بر 250 میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: در ابتدا پل‌های واقع در بلوار طالقانی که یکی از خیابان‌های پرتردد شهری است و هنگام بارش نزولات جوی، آب‌های روان از بلوار شهید بهشتی و شهید مصطفی خمینی و شهرک گنبد باز به سمت این بلوار سرازیر می‌شوند، اصلاح شد.

وی بیان کرد: در این عملیات 10 پل از میدان معلم به سمت میدان تختی شناسایی و پس از تخریب، لوله‌گذاری و بهسازی شد که با شروع این پروژه درصدد هستیم پل‌های قدیمی طرف دیگر بلوار طالقانی و همچنین بلوار 45 متری مصطفی خمینی را بازسازی کنیم.

وی افزود: شهرداری نطنز ضمن عملیات بهسازی و بازسازی پل‌های سطح شهر، لایروبی و پاک‌سازی جوی‌ها و مسیر آب‌های سطحی را در دستور کار خود قرار داده است. 



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.