سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی تیم ملی نوجوانان تنیس برای حضور در کولمبو

تیم ملی تنیس نوجوان کشورمان اردوی آماده سازی خود را در تهران برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی تنیس زیر 14 ساله های کشورمان از روز 18 دی ماه در آکادمی تنیس استقلال تمرینات خود را  آغاز می کنند.
 
در این اردو که به مدت 10 روز در تهران برگزار می شود چهار تنیسور متشکل از سهراب دکمه چین، آریا حیدری، رهام عباسی و محمد عرفان زیر نظر فرشید زیدی سرمربی تیم و مهدی حمایت کار مربی تیم به انجام کارهای بدنسازی و تاکتیکی خواهند پرداخت.
 
فرشید زیدی سرمربی تیم ملی نوجوانان در این باره گفت: تیم ملی نوجوانان خود را برای مسابقات انتخابی جهانی آماده می کنند و به همین منظور این اردو را برای افزایش آمادگی بازیکنان گذاشته شد.
 
وی ادامه داد: برای تمرین ملی پوشان در زمین های سخت کیش درخواست داده بودین اما با توجه به فراهم نشدن شرایط این اردو در تهران برگزار می شود امیدواریم بتوانیم تمرینات بدنسازی و کار با توپ را با بازیکنان انجام دهیم.
 
سرمربی تیم نوجوانان در پایان خاطر نشان کرد:سعی می کنیم یک ماه پیش از برگزاری مسابقات در یک رقابت بین‌المللی شرکت کنیم و با آمادگی کامل راهی مسابقات کولمبو شویم.
 
گفتنی است، تیم های ملی زیر 14 سال و زیر 6 سال کشورمان برای کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی از 16 اسفند ماه در سریلانکا به رقابت با بازیکنان دیگر کشورهای آسیا خواهند پرداخت.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.