مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان تنیس روی میز آسیا در بخش مقدماتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان تنیس روی میز  آسیا در بخش تیمی آغاز شد در بخش جوانان پسر  تیم ملی کشورمان در گروه اول مسابقات با تیم های چین تایپه، سنگاپور و بحرین هم گروه شد تیم جوانان کشورمان در بخش تیمی توانست تیم بحرین را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و در دیگر دیدار های خود نتیجه را به سنگاپور و چین تایپه و اگذار کرد تیم جوانان پسر کشورمان در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت تیم های چین تایپه و سنگاپور به ترتیب اول و دوم شدند و به جدول اصلی را پیدا کردند. تیم کشورمان  باید برای کسب مقام 9 تا 12 امروز از ساعت:30  15 به وقت محلی  به مصاف حریفان خود برود.
 
در بخش نوجوانان پسر ، تیم کشورمان در گروه یک مسابقات با قرعه بدی مواجه شد و با تیم های چین و هنگ کنگ هم گروه شد و در دیدار های خود در بازی با تیم قدر تمند چین نتیجه را 3 بر صفر واگذار کرد و در بازی با تیم هنگ کنگ در یک بازی نزدیک 3 بر 2 شکست خورد و در جا یگاه سوم گروهی قرار گرفت و اکنون باید برای کسب مقام 9 تا 12 تلاش کند تیم نوجوانان پسر کشورمان از ساعت 14 به وقت محلی به مصاف تیم سریلانکا خواهد رفت.
 
در بخش جوانان دختر ، تیم دختران کشورمان با تیم های کره شمالی، تایلند و اردن در گروه چهارم مسابقات قرار گرفت. تیم جوانان دختر کشورمان مقابل تیم اردن با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید و در مقابل تیم های قدرتمند  کره شمالی و تایلند با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و در جایگاه سوم گروه انستاد.  تیم جوانان دختر کشورمان در اولین دیدار برای کسب مقام 9 تا 12 به مصاف سنگاپور رفت و نتیجه را سه بر یک واگذار کرد. در دیدار بعدی برای کسب مقام 11 تا 12 به مصاف تیم اردن می رود
 
در بخش نوجوانان دختر نیز تیم کشورمان با تیم های هنگ کنگ و سنگاپور هم گروه شد که مقابل تیم های گروه خود متحمل دو شکست 3 بر یک شد و در جایگاه سوم گروه قرار گرفت و برای کسب مقام 9 تا 12 در دور بعد ساعت 11:15 به وقت محلی به مصاف تیم قزاقستان می رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، نوجوانان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار