سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه در هفته وحدت

قائم مقام ولی فقیه در هرمزگان گفت: بیش از ۱۲۰ برنامه در استان هرمزگان با همکاری مسئولان و اقشار مردم برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد مریدی با تبریک فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت؛ افتتاح مکتب خانه، کلنگ زنی دفتر نمایندگی ولی فقیه در غرب استان، افتتاح ۷ مسجد در استان و دیدار با خانواده شهدا در شهرستان های بندرعباس، قشم، بندرلنگه و سیریک، برگزاری همایش همایش وحدت با حضور طلاب شیعه و سنی را از مهمترین برنامه های این هفته برشمرد.

وی افزود: همایش وحدت با حضور طلاب شیعه و سنی یکی از مهمترین برنامه های این هفته است که با توجه به هفته وحدت و نزدیکی با روز بصیرت و ولایت با هدف بصیرت افزایی بین طلاب شیعه و سنی در ۶ دی برگزار می شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین از حضور ۳۰ نفر از علما اهل سنت به همراه فعالان این عرصه در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی و دیدار با مقام معظم رهبری در ۸ دی خبر داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت با اشاره به توجه امام خمینی (ره) به موضوع وحدت گفت: در بین کشور های اسلامی فقط ایران توانست به خوبی وحدت اسلامی را در دنیا به نمایش بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین مریدی با بیان اینکه ما باید مراقب نفوذ شیعه انگلیسی و سنی امریکایی باشیم افزود: دشمنان در کشور هایی مثل افغانستان، پاکستان،عراق ، سوریه و ترکیه مشغول فعالیت و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند.

وی گفت: حرکت شیعه و سنی به سمت شناخت هم زمینه ساز تحکیم وحدت در بین جامعه اسلامی می شود.


از ۳ تا ۸ دی به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.