مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا کمترین سپاس از آنها و تلنگری برای هدایت غفلت زدگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجتبی رضازاده به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این سازمان در دیدار با خانواده دانشجوی تربیت معلم شهید سید فرهاد متولی نوش آبادی گفت:زنده نگه داشتن یاد و خاطرۀ شهدای 8 سال دفاع مقدس و تکریم و بازدید از خانواده های آنها تلنگری برای غفلت زدگان است.

وی، عزت، استقلال و آرامش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهیدان دانست و اظهار داشت: یاد و خاطرۀ شهدا و الگوگرفتن از آنها در زندگی، درس آزادگی، دلیری و شجاعت را تبیین می کند تا با سرمشق قراردادن این اسوه های و اقعی ایثار و شهادت در زندگی فردی و اجتماعی مرتکب اعمالی نشویم که مدیون و شرمنده خون شهدا شویم.

غلامرضا حیدری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آران وبیدگل، با اشاره به اجرای «طرح سپاس» بنیاد شهید در دیدار از خانوادۀ شهدا با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در دلجویی از خانواده شهدا تصریح کرد: حضور در کنار پدر و مادر شهدای والا مقام و گرانقدر کمترین کار و سپاس است که می توان در قبال فداکاری آنها در تقدیم فرزندانشان به اسلام و قرآن و جانفشانی شهیدشان انجام داد.

دوست وهمرزم شهید سید فرهاد متولی نوش آبادی، با اشاره به اینکه سید فرهاد از دوران نوجوانی با این شهید رفیق مسجد و همسایه یکدیگر بودند گفت: این شهید والا مقام از همان دوران نوجوانی با شور و حرارت معنوی و حسینی گونه اش همراه وی در تمام فعالیت های مسجد و محله شرکت می کرد که در این زمینه گفتاری، وصف ناپذیر دارد.

محمدتقی نوش آبادی، تشکیل جلسه قرائت قرآن به همراه شهید سید فرهاد متولی و شهید احسان ابراهیمی در همان دوران نوجوانی را یادآور شد و افزود: شهید متولی، معلم اخلاق و مربی قرآن این جلسات برای کودکان، نوجوانان و جوانان در مساجد و محله بود.

وی اظهار داشت: شهید سید فرهاد همچون جد غریبش حسین بن علی(ع) درس دینداری، آزادگی و مکتب داری را در زمان حیات با رفتار و کلام و کردارش به حد اعلا متجلی ساخت و با شهادتش رهرو واقعی مکتب عاشورا و پیام کربلا شد.


انتهای پیام/گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.