سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال گروه الف؛

قدرت نمایی سن ایچ و ارژن؛ شکست آتلیه و مبل نشینان

لیگ دسته اول فوتسال با برگزاری چهار دیدار از گروه الف این رقابت ها پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری چهار بازی در چهار شهر مختلف به اتمام رسید. در یکی از این دیدارها تیم سن ایچ در اولین بازی خانگی اش تیم نکا را گلباران کرد. در این دیدار شهروند نکا ابتدا به گل رسید اما شاگردان عارفیان با زدن گلهای فراوان توانستند تیم نکا را شکست داده و ئس از یک هفته بار دیگر به صدر بازگردند.
تیم شهروند کاشان هم در دومین بازی خانگی باز هم مغلوب شد. این بازی با شروع بهتر ماهشهری ها اغاز شد اما شاگردان افضلی به بازی بازگشتند و تا دقایق پایانی با تساوی ادامه دادند اما ماهشهری ها به موقع به گل سوم و چهارم رسیدند تا برنده بازی باشند.
تیم ارپن شیراز هم که به نظر مصمم برای صعود می رسد موفق شد در خانه مبل کریمی به برتری چهار گله برسد تا هم امتیاز با سن ایچ در رده دوم قرار گیرد. در اخرین دیدار این هفته هم پاس قوامین موفق شد کار زرگی کند و با بازیکنان جوانش تیم پرهزینه اتلیه طهران را شکست دهد. در این دیدار اتلیه ای ها بازی را بهتر آغاز کردند و به گل رسیدند اما نیمه دوم بازی به سود سربازها پیگیری شد تا نخستین برد این تیم در هفته سوم به ثبت برسد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.