سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال؛

شهرداری ساوه در پی شکست دومین غول گروه ب/دیدارهای نزدیک و حساس در گروه الف

هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول روز جمعه با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در گروه الف این مسابقات سن ایچ برای اولین بار در این فصل در خانه بازی می کند و میزبان تیم شهروند نکاء است. نکایی ها امیدوارند در این فصل نتایج بهتری کسب کنند تا به سرنوشت فصل گذشته دچار نشوند. سن ایچی ها هم به دنبال برد و رسیدن به صدر جدول می باشند.

دیگر تیم 4 امتیازی گروه یعنی ارژن شیراز در این هفته میهمان مبل کریمی است که هنوز نتوانسته خودش را در لیگ یک پیدا کند ولی روند رو به رشدی به خود گرفته است.
 
اما باید در این هفته به مصاف تیم خوب ارژن برود. پاس تهران هم در هفته سوم میزبان آتلیه طهران قم صدرنشین است تا یک تیم مدعی دیگر گروه هم میهمان باشد. تیم شهروند کاشان هم در این هفته میهمان تیم ماهشهر است. استقلالی ها هم که به نظر می رسد تیم خوبی داشته باشند به دنبال کسب امتیاز مقابل تیم پاس هستند.

در گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول و در حساس ترین دیدار تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران میزبان شهرداری ساوه است. شهرداری ساوه پس از 2 برد خوب حالا مقابل دانشگاه آزاد که یکی از مدعیان اصلی گروه محسوب می شود قرار می گیرد.
دانشگاه هم پس از شکست مقابل رسالت به خوبی اهمیت این بازی را می داند چرا که در صورتی می تواند از این گروه صعود کند که تیم های قدرتمند گروه را در مصاف های رودررو شکست دهد.
 
رسالت کرمان هم به دنبال استفاده از مصاف حساس دانشگاه و شهرداری برای صعود به صدر است. رسالتی ها باید با تیم جوان چکاد آتیه جوان شهریار رقابت کنند که هنوز نتوانسته اند نتایج چشمگیری کسب کنند.

تیم مدعی زاگرس هم در این هفته برای اولین بار میزبان است و از پاژ مشهد پذیرایی می کند.

مشهدی ها هم بعد از دو بازی نزدیک و سه امتیاز اندوخته به امید کسب امتیاز به اهواز می روند. دو تیم کم بضاعت این دسته از لیگ یک هم در شیراز به مصاف هم می روند. شاهد شیراز و کشاورز قزوین در این دیدار به فکر اندوختن امتیازاتی هستند تا هم استارتشان در صعود در جدول باشد و هم اندوخته ای برای فرار احتمالی از سقوط …

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.