سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیدوارم مشکلات تیم زودتر حل شود

بوستانی: از قبل بازنده نیستیم

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان گفت: بازی سختی با پیکان خواهیم داشت اما از قبل بازنده نیستیم.

عبدالرئوف بوستانی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به دیدار حساس تیم آلومینیوم هرمزگان با پیکان تهران در آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال گفت: می‌دانیم که کار سختی مقابل تیم صدرنشین رقابت‌ها داریم. پیکان تیم خطرناکی است و با بهره‌مندی از بازیکنان بزرگ و کادر فنی عالی قطعا برای پیروزی به میدان خواهد آمد. 

وی ادامه داد: به اعتقاد من هیچ تیمی در هیچ مسابقه‌ای از قبل بازنده نیست و هر تیمی برای پیروزی تمام تلاش خود را خواهد کرد. هرچند روی کاغذ و در قیاس سطح فنی و مهره‌های دو تیم ، توان حریف بیشتر است اما این دلیل نمی‌شود که تلاش کافی برای پیروزی در این دیدار خانگی نکنیم.

سرمربی آلومینیوم به مشکلات تیمش اشاره کرد و گفت: متاسفانه شرایط خوبی در تیم ما حاکم نیست و بازیکنان با مشکلات مالی متعدد روبه‌رو هستند. مسئولان استان در تلاشند که مشکلات را حل کنند و تصمیم گرفته شده تا پایان فصل حضور داشته باشیم. امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل شود.

بستگانی در رابطه با سطح رقابت‌های لیگ برتر والیبال تا پایان دور رفت این مسابقات، اظهار داشت: تیم‌های حاضر در لیگ امسال از لحاظ مهره در سطوح مختلفی قرار دارند و برخی تیم‌ها به دلیل کمبود بازیکنان آماده با رخ دادن یک مصدومیت مشکلات جدی برایشان ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموع فشردگی بالای مسابقات ممکن است عواقب خوبی نداشته باشد. تیم ملی والیبال ایران امسال مسابقات انتخابی المپیک را پیش رو دارد و بهتر بود در برنامه‌ریزی سازمان لیگ همه مسائل سنجیده می‌شد.

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان از وضعیت قضاوت داوران در طول این رقابت‌ها انتقاد کرد و گفت: این فصل با داوران کم تجربه و بی تجربه‌ای روبه‌رو بودیم که متاسفانه نتوانستند به خوبی قضاوت کنم. برخی از این داوران پیش از این داور دوم بودند و هنوز تجربه کافی برای سوت زدن به عنوان داور اول را ندارند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.