سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخار می‌کنم سرمربی نیروی زمینی‌ام

اسلامی: اعتراض‌های نیمکت شیمیدر روی داوری تاثیر داشت

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی معتقد است اعتراض‌های نیمکت‌نشینان شیمیدر روی داوری دیدار دیروز این دو تیم تاثیرگذار بود.

محمدرضا اسلامی به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ادامه روند رو به رشدی که داریم، دیداری خوبی را برابر شیمیدر انجام دادیم. از ابتدا جریان بازی دست ما بود و این روند تا 10 دقیقه پایانی هم ادامه داشت اما در کوارتر چهارم با پنج فوله شدن و مصدومیت برخی بازیکنان اصلی‌مان، نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم و بازنده شدیم. 

اسلامی درباره صحنه‌ای که حسام عبداللهی با یکی از نیمکت‌نشینان نیروی زمینی درگیری لفظی پیدا کرد، توضیح داد: حسام کاپیتان تیم است و در صحنه‌ای که یکی از بازیکنان به تصمیمات داوران معترض بود، از او انتقاد کرد. به نظرم  داوران نباید در حق تیمی که به این خوبی بازی می‌کند و جنگ نابرابری با ستاره‌های حریف دارد، با گرفتن یک تکنیکال، کم لطفی کنند. این موضوع در نیمکت حریف هم بود و آن‌ها بارها به داوران اعتراض کردند اما اعتراض‌های نیمکت‌نشینان شیمیدر روی داوری بازی تاثیرگذار بود. 

وی درباره استفاده‌اش از دفاع زون، گفت: شما می‌دانید که من مربی سختگیری هستیم و اعتقادی هم به دفاع منطقه‌ای ندارم. امیدوارم بچه‌ها در ادامه با تلاش و جدیتی که دارند نتایج بهتری بگیرند. از خدای بزرگ می‌خواهم کوشش بچه‌های مارا که بدون هیچ‌چشمداشتی، در تمرینات و بازی‌ها عرق می‌ریزند، بدون جواب نگذارد و شاگردانم با حضور در پلی‌آف لیگ، به آنچه استحقاقش را دارند برسند. افتخار می‌کنم سرمربی نیروی زمینی‌ام. برای من مایه مباهات است در راس کادرفنی تیمی قرار دارم که وقتیث بازیکنش صدمه می‌بیند اصرار می‌کند در زمین بماند. 

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی درباره برخورد صمیمانه‌اش با محمد یوسف‌وند، اظهار کرد: سال‌هاست من را می‌شناسید. می‌دانید چقدر موفقیت شاگردانم برایم اهمیت دارد. من در گرمای بالای 40 درجه بندرگنگ آنقدر با یوسف‌وند تمرین می‌کردم که رمقی برایش باقی نمی‌ماند. حالا به وجود محمد، علی اله‌وردی و بقیه شاگردانم که بازیکنان بزرگی شده‌اند افتخار می‌کنم. اله‌وردی و یوسف‌وند پیش از بازی برای من دسته گل آوردند. آن‌ها خودشان گل‌های باغ بسکتبال ایرانند و مایه افتخار من. متاسفانه خبردار شدم یوسف‌وند در غم از دست دادن دایی خود به سوگ نشسته است. حتماً با او تماس می‌گیرم و جویای احوالش می‌شوم. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.