سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

بی طرفی و انعکاس درست واقعیت ها لازمه کار اهل قلم

بصيرت ، بی طرفی و انعکاس درست واقعیت ها باید مشخصه اصلی و وجه همت دست اند رکاران رسانه ها باشد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نماينده ولي فقيه در گيلان امروزدرديداراعضاي کاروان خبري فجرانقلاب اسلامي استان در رشت اعلام کرد :دهه فجرفرصت مناسبي است تا افکارعمومي بويژه نسل جوان با دستاوردهاي انقلاب و جايگاه ايران اسلامي در منطقه و معادلات بين المللي بیشترآشنا شوند واین وظیفه اهل قلم است.

آيت الله قرباني نقش اهل قلم و رسانه را در آگاهي بخشي و اطلاع رساني بهينه به مردم حساس و مهم دانست و افزود : انعکاس دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامي در برهه حساس کنوني مرهون قلم فرسايي اهل بصيرت است.

نماينده ولي فقيه در گيلان بر ضرورت تلفيق تعهد و تخصص در عرصه رسانه تاکيد کرد و گفت : معيار و مبناي قلم فرسايي در ايران اسلامي بايد دفاع از حق و حقيقت و ترويج عدالت و خود باوري باشد.

نماينده ولي فقيه در گيلان در ادامه با اشاره به پيشينه غني ديني و فرهنگي گيلان افزود : سلار ديلمي ، ملا عبدالرزاق لاهيجي و میرزاي شفتي تنها نمونه هايي از اين پيش گامي گیلان در دفاع از ارزش های اصیل اسلامی – ایرانی اند .

فيروز فاضلي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان نيز در اين دیداراعلام کرد: 220 خبرنگار در دهه فجر امسال مراسم و رويداد هاي استان را پوشش مي دهند.

حسين داداشي مديرعامل خانه مطبوعات گيلان نيز از فعاليت حدود 240 رسانه مکتوب و الکترونيک در استان خبر داد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.