سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

توقيف 40دستگاه موتور سيکلت متخلف در شهرستان استهبان

فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" استان فارس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي وتوقيف 40 دستگاه موتورسيکلت متخلف در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "داود امجدی" گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با هنجار شکنان و برخورد با موتور سيکلت هاي متخلف، مزاحم و فاقد پلاک در شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وي افزود: ماموران در اجراي اين طرح تعداد 40 دستگاه موتورسيکلت که راکبان آنها فاقد گواهينامه و مدارک و یا با سرعت غیر مجاز در حال رانندگی بودند و هچنين تعداد دو دستگاه خودرو فاقد پلاک را توقيف و روانه پارکينگ کرده و تعداد 80 نفر از رانندگان متخلف نيز اعمال قانون کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" بيان كرد: عدم استفاده از کلاه ايمني، مزاحمت برای نوامیس مردم، سرعت غیر مجاز در رانندگی، استفاده از موتورسيکلت هاي فاقد مدارک و همچنین استفاده از بوق ها و ايجاد صداهاي ناهنجار را از جمله موارد تخلف عامل توقيف موتورسيكلت ها برشمرد.

سرهنگ "امجدی" در ادامه از كشف 3 دستگاه موتورسيكلت مسروقه در آن شهرستان خبر داد و گفت: در راستاي طرح مبارزه با سرقت ماموران با انجام چند مرحله عمليات پليسي از مراکز جمع آوري ضايعاتي و تعمیرگاه موتور سیکلت بازدید کردند.

وي اظهار كرد: در اجراي اين طرح 3 دستگاه موتورسيكلت مسروقه کشف و به صاحبان آنها تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.