شیراز؛

مردم داری، کارآمدی و جامعه گرایی مهم ترین دستاوردهای پلیس

فرماندار شهرستان "استهبان" گفت: مردم داری، کارآمدی و جامعه گرایی در پرتو ایمان از مهم ترین دستاوردهای پلیس در ایران اسلامی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ "محمدمهدی شرفی" در ديدار با فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" از تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامي اين شهرستان، در امر تامين نظم و امنيت و مقابله با سرقت و  جمع آوری خرده فروشان موادمخدر  كه نقش قابل توجهي در پیشگیری از وقوع جرم  و افزايش كشفيات داشته، تشكر و قدرداني كرد.  

فرماندار "استهبان" تصریح کرد: قدرت نیروی انتظامی، افزایش سطح آموزش ها و بالا بردن سطح تحصیلات است و خوشحال هستیم امروز پلیس به عنوان عنصری از مجموعه علمی کشور پذیرفته شده است و دیگر نگاه سنتی و غیر علمی به این سازمان وجود ندارد.

در ادامه فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" بیان کرد: امنیت و توسعه دو مقوله مهمی هستند که سایر مسائل حول این دو مقوله می چرخد.
سرهنگ "داود امجدی" افزود: در دل رشد اقتصادی، توسعه بوجود می آید و اگر امنیت نباشد پیشرفت  اجتماعی و اقتصادی معنی نخواهد داشت.

وي تاکید کرد: پليس نماد خدمت، امنيت و آرامش براي شهروندان است و اين امر جز با همکاري، مشورت و همدلي ساير دستگاه ها با پليس ميسر نمي شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.