سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

توقیف محموله های قاچاق ميليونی در شهرستان مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس از کشف دو محموله قاچاق كيف و كفش به ارزش 241 میلیون ریال، در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "دلاور القاصی مهر" گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "ابرج" هنگام ایست و بازرسی در یکی از محورهای مواصلاتی روستایی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری ام وی ام مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف كردند.

وي افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف 90 جفت کفش خارجی زنانه و مردانه به ارزش بیش از45 میلیون ریال شدند، که  مدارک گمرکی لازم را نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" ادامه داد: در عمليات ديگري ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف شهرستان، از یک دستگاه وانت "مزدا" بازرسي، در نتيجه تعداد 200 جفت کفش زنانه و 45 عدد کیف زنانه خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی به ارزش بیش از 196 میلیون ریال از آن خودرو كشف كردند.

سرهنگ "القاصی مهر" به توقیف این دو دستگاه وسیله نقلیه اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در مجموع بیش از 241 میلیون ریال برآورده شده است که راننده هردو خودرو نيز به مراجع قضايي معرفي شده اند.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.