سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

توزع شیر رایگان بین 4700 دانش آموز لنده ای

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده از توزیع شیر رایگان بین 4700دانش آموز این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سیف اله محمدی نسب افزود: مصرف شیر در طول روز از اهمیت چشمگیری برخوردار و در سلامت فرد نقش بالایی دارد.

وی با اشاره به اهمیت توزیع شیر در سبد غذایی مصرفی خانواده ها بیان کرد: از اوایل آبان ماه 1394 مرحله اول توزیع شیر در بین دانش آموزان بوده که در این مرحله هر دانش آموز 12عدد و در مرحله دوم 15عدد شیر رایگان دریافت کرده اند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده خاطرنشان کرد: شیر در سلامت جسمی و روحی فرد تاثیر فراوان دارد و باید فرهنگ غذایی شیر را در بین دانش آموزان به عنوان سبد غذایی ترویج دهیم تا دانش آموزان از سلامت جسمانی برخوردار شوند.

محمدی نسب عنوان کرد: هدف از توزیع شیر در بین مدارس آشنایی دانش آموزان با ارزش غذایی شیر و ارتقای سطح سلامت تغذیه ای است.

وی ادامه داد: شیرهای توزیع شده متعلق به شرکت صحا اراک می باشد که توسط واحد خدمات اداره آموزش و پرورش توزیع می شوند و کارشناس تربیت بدنی و سلامت اداره بر نحوه ی توزیع، شرایط، مکان نگهداری، تاریخ تولید وانقضاء نظارت دارد.

محمدی نسب با اشاره به توزیع شیر در بین 4700دانش آموز در شهرستان لنده اضافه کرد: هفته ای سه عدد شیر در بین دانش آموزان توزیع و تاکنون 127هزار عدد شیر توزیع شده است.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.