سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقاری در جمع خبرنگاران:

تدوین اطلس امنیتی انتخابات/تدابیر لازم برای تامین امنیت انتخابات اتخاذ شده است

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از تدوین اطلس امنیتی انتخابات در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با اشاره به تدوین اطلس امنیتی انتخابات سال جاری گفت: در این اطلس مناطق قرمز، زرد و سفید شناسایی شدند و برای مناطقی که درگیری و تنش در انتخابات گذشته داشتیم، تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی افزود: براساس انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی، مناطقی که تکرار درگیری و تنش داشت به عنوان منطقه قرمز شناخته شد و مناطقی که به صورت موردی تنش و ناامنی در آن وجود داشت به عنوان مناطق زرد و مناطقی که هیچگونه تنش و درگیری در آن وجود نداشت به عنوان مناطق سفید شناسایی شد.

ذوالفقاری تصریح کرد: برای انتخابات سال جاری تمامی شهرها و استان‌های کشور براساس مناطق قرمز، زرد و سفید شناسایی و تقسیم‌‎‌بندی شده‌اند اما در عین حال توجه به این مسئله مهم است که احتمال بروز پدیده‌های خاص وجود دارد که نباید در این زمینه غفلت کرد.

معاون امنیتی وزیر کشور خاطر نشان کرد: درست است که جغرافیای انتخاباتی برخی مناطق سفید ترسیم شده اما احتمال وجود پدیده‌ای جدید و بروز تنش را پیش بینی کرده‌ایم و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.