سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

ثبت نام داوطلبان انتخابات به روزهای پایانی موکول نشود

رییس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، از داوطلبان نامزدی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواست ثبت نام خود را به روزهای پایانی زمان ثبت نام موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ خدابخش مرادی گفت: از داوطلبان انتظار می رود برای جلوگیری از ازدحام در روزهای پایانی، ثبت نام خود را سریع تر انجام دهند.

وی تصریح کرد: داوطلبان به همراه داشتن مدارک لازم در زمان ثبت نام توجه کنند زیرا در صورت ناقص بودن مدارک، ثبت نام آنان انجام نمی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، قانون را فصل الخطاب کاندیداها و مجریان انتخابات دانست و تأکید کرد: کاندیداها نسبت به تبلیغات و ارائه برنامه ها در زمان تعیین شده دقت داشته باشند.

نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر تا 2 دی و نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 28 آذر تا 4 دی در حال انجام است.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 7 اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و بیش از ۸۹۵ هزار نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.