شهرکرد؛

ثبت نام 7 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان و 26 داوطلب مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری

آمار ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان چهارمحال و بختیاری به 7 نفر و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به 26 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: تا ساعت 14 امروز یکشنبه 7 داوطلب نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و 26 داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری ثبت نام کرده اند.

خدابخش مرادی افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در این استان برای ثبت نام به فرمانداری شهرستان شهرکرد مراجعه می کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم جهت ثبت نام در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان به فرمانداری شهرستان شهرکرد، در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به فرمانداری شهرستان اردل، در حوزه انتخابیه لردگان به فرمانداری شهرستان لردگان و در حوزه انتخابیه بروجن به فرمانداری شهرستان بروجن مراجعه نمایند.

نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر تا 2 دی و نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 28 آذر تا 4 دی در حال انجام است.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 7 اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و بیش از ۸۹۵ هزار نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.