سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

اصلاح ساختار سازمانی وزارت کشور در راستای ارتقای بهره‌وری دولت

معاون وزیر کشور از اصلاح ساختار سازمانی وزارت کشور در راستای چابک‌سازی و ارتقای بهره‌وری دولت خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ‌جواد ناصریان در نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری‌های منطقه یک کشور که به میزبانی استانداری قم و در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد طی سخنانی ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع)، چابک سازی دولت را به عنوان یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اصلاح ساختار سازمانی وزارت کشور با هدف اثربخشی و ارتقای خدمات‌رسانی،اضافه کرد: بهره‌وری بیشتر و حفظ اقتدار حاکمیتی از اهداف این تغییر ساختار است.

معاون وزیر کشور سیاستگذاری و تفویض اختیار به استان‌ها در قبال مسائل را به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های راهبردی دولت مورد توجه قرار داد و گفت: واگذاری اختیارات به استان‌ها در کارگروه مورد نظر با همکاری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان دولت در حال بررسی است.

وی در پایان  با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای برگزاری همزمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در وزارت کشور، تصریح کرد: تمام نیازها و خدمات پشتیبانی ستاد انتخابات کشور و استان‌ها مهیا شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: قم ، اصلاح ، سازمانی ، وزارت ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.