سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

تاکید مدیر کل تامین اجتماعی لرستان برحمایت از زنان سرپرست خانوار

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان بر حمایت ویژه تامین اجتماعی این استان از زنان سرپرست خانوار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمزه لویی افزود: با توجه به وضعیت زنان سرپرست خانوار و مددجویان زن تحت پوشش این سازمان، خدمات ویژه ای برای حمایت از این قشر در تامین اجتماعی لرستان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در راستای اصل 29 قانون اساسی بایستی این افراد از خدمات سازمان بهره مند شوند که با پرداخت حق بیمه توسط آنان، از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.

وی افزود: به این افراد در حال حاضر دو هزار و 500 زن سرپرست خانوار و مددجوی استان از خدمات این سازمان بهره مند هستند که از این تعداد یک هزار و 548 زن سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی و 848 مددجوی زن تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده این افراد به صورت فصلی و سالیانه پایش می شوند و در صورت نیاز تعداد این افراد افزایش یا کاهش داده می شود.

وی در ادامه با اشاره به خدمات این سازمان برای بیمه شدگان افزود: بیمه شدگان سازمان با پرداخت حق بیمه خود از مزایای تامین اجتماعی در لرستان بهره مند هستند که برای محقق شدن این مهم می بایست پس از بررسی مشاغل و کارگاههای مورد نظر، بیمه افراد مورد تایید قرار گیرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: تاکید ، لرستان ، حمایت ، زنان ، سرپرست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.