سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

منهدم نشدن تعاونی های مسکن مهر قبل از اتمام تعهدات

معاون امور عمرانی استاندار قم در خصوص انحلال تعاونی‌های مسکن مهر و معرفی به هیئت تسویه بیان کرد: نباید تا پایان تعهدات تعریف شده از جمله آسفالت معابر تعاونی‌های مسکن مهر استان منحل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهشتی در جلسه شورای مسکن استان قم ضمن تاکید بر اجرای تعهدات قم در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر، بیان کرد: تکمیل واحدهای مسکن مهر نباید به معنای عدم تشکیل شورای تامین مسکن استان تلقی شود.

وی ادامه داد: تسریع در تامین و تکمیل خدمات زیربنایی و همچنین ارائه خدمات زیرساختی در مباحث آموزشی، رفاهی امنیتی و ... باید در جلسات شورای تامین مسکن استان همچنان در اولویت قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار قم در ادامه به طرح احداث و راه‌اندازی فاضلاب شهری واحدهای مسکن مهر استان اشاره کرد و اضافه کرد: با کارشناسی‌ها و مطالعات انجام شده اجرای این طرح در شورای برنامه‌ریزی استان تصویب و عملیاتی خواهد شد.

وی در خصوص انحلال تعاونی‌های مسکن مهر و معرفی به هیئت تسویه،گفت: نباید تا پایان تعهدات تعریف شده از جمله آسفالت معابر تعاونی‌های مسکن مهر استان منحل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم به فلسفه تشکیل جلسه شورای تامین مسکن استان پرداخت و اظهار کرد: باید از نگاه تک بعدی و یکسو به انجام تعهدات اجتناب ورزید.

وی در پایان ضرورت اشتراک دیدگاه اعضا را امری مهم و اثربخش خواند وتصریح کرد: باید با تشکیل کمیته‌ای اقدامات انجام شده بررسی 

.شده و راه برون رفت از مشکلات باقیمانده ارائه و اجرایی شود.

انتهای پیام/ت







برچسب ها: قم ، منحدم ، نشدن ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.