سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

نام نویسی 12 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی گفت:نام نویسی از داوطلبین مجلس شورای اسلامی در13 حوزه اصلی انتخابیه استان درحال انجام است و تا این لحظه 12 نفر در استان ثبت نام و تحویل مدارک خود به مسئولین مربوطه هستند.

به گزارش خبرنگارحوزه استان‌های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شبستری در حاشیه بازدید از روند ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه روند ثبت نام از کاندیداهای هر دو مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بدون هیچ گونه مشکلی ادامه دارد.

وی افزود: از روز پنج شنبه تا کنون، سه نفر به عنوان کاندیدای مجلس خبرگان ثبت نام کرده و دو نفر نیز در حال ثبت نام هستند.

رییس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: هشت نفر از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر ثبت نام خود را به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس آغاز کرده اند.

وی از آمادگی کامل حوزه های اصلی انتخابیه برای ثبت نام از داوطلبین مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.

وی از تمامی افرادی که واجد شرایط هستند و می توانند در ایفای وظایف نمایندگی و حمایت از حقوق مردم دفاع کنند خواست که برای کاندیداتوری مجلس، ثبت نام کنند.

وی همچنین از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خواست که هنگام مراجعه به ثبت نام، از آوردن همراه خودداری کنند.

به گفته وی، کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید شخصا به حوزه انتخابیه مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند ولی کاندیداهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری می توانند برای ثبت نام در مجلس خبرگان، به افراد مد نظر خود وکالت دهند ولی در نهایت، امضا و اثر انگشت باید توسط خود کاندیدا انجام شود.

بر اساس این گزارش؛ از میان نمایندگان فعلی مردم استان در مجلس شورای اسلامی تاکنون علیرضا منادی ثبت نام کرده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.