سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

آل‌سعود باید پاسخگو باشد

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: آل سعود در کشتار مسلمانان با رژیم صهیونیستی و استکبار همدست است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ؛ از کرمانشاه ؛ حجت الاسلام علی محمدی در مراسم افتتاحیه سی و هشتیمن دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی کرمانشاه، با محکوم کردن کشتار شیعیان در نیجریه، گفت: ملک سلمان پادشاه عربستان در تماس تلفنی با رییس جمهور نیجریه به خاک و خون کشیدن شیعیان در این کشور را به اوتبریک می‌گوید که این جای تاسف دارد.

وی همچنین با اشاره به کشته شدن زائرین در مراسم حج امسال، آن را نشانه بی‌لیاقتی آل سعود دانست و گفت: در مراسم حج امسال به دلیل بی لیاقتی آل سعود 7500 نفر از زائرین شیعه و سنی در فاجعه منا کشته شدند و دیدیم که آل سعود خم به ابرو نیاورد.

وی با انتقاد از سکوت سران برخی کشورها در قبال این فاجعه، گفت: این سکوت سران دیگر کشورها در حالی بود که رهبر معظم انقلاب در قبال آن واکنش جدی نشان داده و فرمودند آل سعود باید پاسخگو باشد.

محمدی در ادامه با بیان اینکه ما هر چه داریم از قرآن است، گفت: دشمنان می خواهد ما را از این کلام نورانی جدا کنند که اینآرزو را به گور خواهند برد.

وی گفت: سعادت ما در دنیا و آخرت در گروه عمل به قران است و باید این آموزه الهی را در زندگی به کار گیریم.

رییس سازمان اوقاف کشور در ادامه با بیان اینکه دشمنان درصدد ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند، گفت: مردم ماهوشیارند و اجازه ایجاد اختلاف به دشمنان را نخواهند داد.

وی دفاع از مظلومین را نیز سفارش قرآن دانست و گفت: با الهام از قرآن از هر جمعی که علیه اسراییل قیام کند، حمایت می‌کنیم و این خواسته قرآن است.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قرآن نور است و در هر جایی که تلاوت شود آنجا را نورانی می کند، دشمنان می خواهند نور قرآن را خاموش کنند، اما موفق نخواهند شد.

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 28 آذر تا 4 دی به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.