رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت:ترویج فرهنگ قرآنی برای تربیت نسل آینده از اهداف آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  محمد شکوهی افزود : انسان اگر با قرآن مانوس شود در همه مراحل زندگی خود از این کتاب آسمانی جدا نخواهد شد و با الگوبرداری از آن برنامه‌های خود را تنظیم می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا تاکید کرد: انسان برای عاقبت به خیری هر آنچه را لازم داشته باشد می‌تواند در این کتاب بیابد و آنان که به قرآن تمسک می‌جویند نگرانی برای دنیا و آخرت خود ندارند.

وی با بیان اینکه قرآن سرچشمه هدایت بشر از تاریکی‌ها به سوی نور است افزود: هر چه که داریم از قرآن است و می‌طلبد در راستای ترویج و نشر این کتاب الهی، تلاش بیشتری صورت گیرد.

شکوهی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های پی‌بردن به اخلاق نیک، تلاوت قرآن و عمل به دستورات آن است و کسی که به دنبال قرآن برود مطمئنا از بسیاری فضائل نیک دیگر نیز برخوردار می شود.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا بیان کرد: همه ملت قهرمان و جامعه اسلامی باید با تمسک به این کتاب آسمانی به هدایت و رستگاری برسند.

وی اذعان داشت: اهداف و سیاست‌های کلان‌آموزش و پرورش مبتنی بر جامعه سالم بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام می‌باشد.

شکوهی گفت: کار قرآنی کار ارزشمندی است و آثار و برکات آن در اخلاق، زندگی و تمام لحظات عمر ما و دانش‌آموزان آشکار است و باید تلاش کنیم مربیان قرآن را وارد یک فعالیت رسمی در آموزش و پرورش کنیم.

انتهای پیام /ش
برچسب ها: ترویج ، فرهنگ ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.