سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست صدرنشیان سوپرلیگ بسکتبال

شهرداری‌چی‌ها جلوی پیشروی پتروشیمی و نفت را گرفتند

هفته دوازدهم سوپرلیگ بسکتبال با شکست صدرنشینان در خانه‌ حریفانشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام ساعت 16 امروز در گرگان آغاز شد و با برتری 70 بر 59 میزبان به پایان رسید. 

پترو در قلعه عقاب‌ها اسیر شد
گرگانی‌ها که هفته گذشته هم در اوورتایم مغلوب دانشگاه آزاد شده بودند بازی را مقابل صدرنشین سوپرلیگ خوب آغاز کردند و کوارتر نخست را 17 بر 15 به نام خود ثبت کرد. 

شاگردان محمدمهدی ایزدپناه در کوارتر دوم هم رقابت شانه به شانه‌ای با هم داشتند تا با تساوی در عدد 16 نیمه نخست را 33 بر 31، برنده به رختکن بروند. بازی درگیرانه 2 تیم در 10 دقیقه سوم هم ادامه داشت و این بار هم میزبان به برتری 21 بر 18 برسد. 

در وقت پایانی دیدار، قوای شاگردان مهران شاهین‌طبع تحلیل رفت تا شهرداری گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان 16 بر 10 برنده کوارتر چهارم و در مجموع 70 بر 59 فاتح حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم سوپرلیگ بسکتبال باشد. 

رایان ریچاردز با کسب 20 امتیاز و 5 ریباند، چهره برجسته شهرداری گرگان در این دیدار بود. 


نفت در خانه سوخت!
تیم دوم جدول رده‌بندی هم این هفته سرنوشتی بهتر از صدرنشین نداشت. پالایش نفت آبادان که از ساعت 16 امروز به مصاف شهرداری اراک رفت با حساب 78 بر 82 مغلوب مهمان خود شد تا شاگردان حماد سامری بهترین فرصت را برای صدرنشینی مجدد سوپرلیگ بسکتبال از دست بدهند. 

به این ترتیب و با توجه به پیروزی شیمیدر برابر آینده سازان اصفهان، این تیم جای نفت را در رتبه دوم جدول رده‌بندی سوپرلیگ گرفت. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.