هفته دوازدهم سوپرلیگ بسکتبال ایران در حالی فردا برگزار می‌شود که طبق آخرین خبرها محرومیت تماشاگران گرگانی تعلیق شده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم سوپرلیگ بسکتبال ایران فردا با برگزاری پنج دیدار به پایان می‌رسد که در مهمترین مصاف‌ها، شهرداری در گرگان میزبان پتروشیمی بندرامام است و پالایش نفت هم در آبادان به دیدار شهرداری اراک خواهد رفت. 

شهرداری تبریز- ثامن مشهد
دربی بحران‌زده‌ها
انگار شهرداری‌چی‌های تبریز، پس از هفته دوم سوپرلیگ طلسم شدند. شاگردان بهزاد افرادی، پس از آغازی طوفانی در سوپرلیگ و 2 پیروزی پیاپی در 2 هفته ابتدایی دیگر رنگ برد را در  سوپرلیگ ندیدند. تبریزی‌ها فردا در سالن اقدمی، محکوم به پیروزی‌اند و حضور آکینبالای نیجریه‌ای هم می‌تواند برای این تیم موهبت بزرگی باشد. آن سوی میدان، شاگردان مهدی صاحبیان هم هفته‌هاست روی نوار ناکامی قدم برمی‌دارند و فقط برای پیروزی به تبریز می‌آیند. 

شیمیدر تهران – آینده‌سازان میهن
فرار به سوی صدر جدول
آینده‌سازان میهن هرچند هفته گذشته موفق شد شهرداری تبریز را در اصفهان شکست دهد و از قعر  جدول بگریزد اما امید دادفرنیا بهتر از هر کسی می‌داند فردا در تهران به مصاف شیمیدری خواهد رفت که هفته پیش شکست سنگینی را در ماهشهر و مقابل پتروشیمی بندرامام تجربه کرده است. شاگردان جواد رحمتی‌پور به یقین برای زدودن خاطره تلخ هفته گذشته، فردا با تمام قوا و برای یک پیروزی قاطع به تالار بسکتبال آزادی می‌آیند. 

نیروی زمینی – دانشگاه آزاد 
پایان ترم سخت برای دانشگاهی‌ها
تیم بسکتبال دانشگاه آزاد هفته گذشته به سختی مقابل شهرداری گرگان در اوورتایم پیروز شد. این تیم که به تازگی بامبا فال، سنتری از سنگال را هم به ترکیب خود اضافه کرده، برای جدا شدن از میانه جدول و حضور در جمع مدعیان، نیاز مبرمی به امتیازات کامل این دیدار دارد. شاگردان محمدرضا اسلامی هم  که هفته پیش شکست سختی را در اراک و مقابل شهرداری این شهر تجربه کردند، سودای شکست نایب‌قهرمان فصل پیش را در سر دارند. باید منتظر ماند و دید  آیا مصطفی هاشمی تیمش را به صدر جدول نزدیک می‌کند، یا محمدرضا اسلامی خالق شگفتی هفته دوازدهم خواهد شد. 

پالایش نفت – شهرداری اراک
بازگشت کاردوست به آبادان
تیم بسکتبال شهرداری اراک ابتدای فصل با به خدمت گرفتن حامد حدادی و اصغر کاردوست، عملکرد مثبتی در نقل و انتقالات داشت و نقش موثر این دو بازیکن در پیروزی‌های اراکی‌ها انکار ناپذیر است. کاردوست اما فصل پیش شاگرد حماد سامری و بازیکن پالایش نفت بود. سنتر احساساتی بسکتبال ایران که پس از شکست نفت از دانشگاه آزاد در فصل گذشته به شدت متاثر شد، حالا بازهم به سالن 17 شهریور آبادان می‌آید اما این بار در قالب حریف نفت و بدون شک سامری هم که روی برد تیمش در این دیدار حساب کرده، تدابیر ویژه‌ای برای از کار انداختن مهره‌های کلیدی شهرداری اراک دارد. 

شهرداری گرگان – پتروشیمی بندرامام
صدرنشین در پایتخت بسکتبال
پتروشیمی بندرامام که به لطف قوانین فدراسیون بسکتبال ایران، صدرنشین فعلی لیگ برتر به حساب می‌آید بدون شک فردا برگزار کننده بازی هفته برابر شهرداری در گرگان است. تیمی که در زمین خود به کمتر حریفی باج داده است. هرچند قرار بود تماشاگران گرگانی از دیدن این دیدار محروم شوند اما گویا این محرومیت تعلیق شده است و گرگانی‌ها هم برای این بازی بلیت‌فروشی هم کرده‌اند تا تماشاگران گرگانی حساس‌ترین بازی این هفته سوپرلیگ را از دست ندهند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار