سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

همکاری دو جانبه شهرداری با سازمان نظام مهندسی کشاورزی

نخستین نشست هم اندیشی شهرداری با سازمان نظام مهندسی کشاورزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در این نشست که با حضور معاون خدمات شهری شهردار ،مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری و اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمان در دفتر معاون خدمات شهری شهردار برگزار شد، دکتر محمدرضاخانی اظهار کرد:این نشست با هدف هم اندیشی،تعامل و همکاری هر چه بیشتر این دو نهاد برگزار شده است.

معاون خدمات شهری شهردار افزود: تلاش شهرداری بر آن است که در مرحله جدید انعقاد قرارداد ها ،علاوه بر انتخاب شرکت هایی توانمند که پتانسیل های لازم را داشته و نیاز های شهرداری را در حفظ و نگهداری فضاهای سبز برآورده سازند،نگهداری بیش از 50 درصد از فضاهای سبز شهر کرمان را نیز به شرکت های خصوصی واگذار نماید.

وی گفت: در این راستا شرکت های جدید طرف قرارداد شهرداری، بر اساس رتبه بندی از مدیریت برنامه ریزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی انتخاب خواهند شد.

محمدرضاخانی با اشاره به ثمربخش بودن این نشست، تصریح کرد: شهرداری و سازمان نظام مهندسی، همکاری دو جانبه خود را در جهت بررسی و انتخاب شرکت های بر دارای پتانسیل لازم ،خلاقیت و توانمندی ها و هم چنین برگزاری دوره های آموزشی ویژه و مورد نیاز برای ارائه ی خدمات بهتر در جهت حفظ ، نگهداری و توسعه فضاهای سبز شهر کرمان اعلام می کنند.

معاون خدمات شهری شهردار از تداوم برپایی این گونه نشست ها با سازمان نظام مهندسی کشاورزی در جهت انجام فعالیت های بهتر و جدیدتر در فضاهای سبز سطح شهر در طول سال جاری خبر داد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.