سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

تاسیس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان سقز

با حضور جمعی از مسئولان استانی و منطقه ای، بیست و هشتمین صندوق شهرستانی توسعه بخش کشاورزی کشور در شهرستان سقز رسماً تشکیل شد.

به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سقز نیز  گفت: در شهرستان سقز 14 هزار بهره بردار بخش کشاورزی وجود دارد که راه اندازی این صندوق می‌تواند در اشتغال‌زایی بخش کشاورزی مثمر ثمر باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: این صندوق به عنوان یکی از ابزارهای مستتر در سیاست های حمایتی بخش کشاورزی برتولید کنندگان مبارک و در حل مشکلات آنها نیز موثر واقع گردد.

گفتنی است، این صندوق با 51درصد سهام بخش خصوصی و 49درصد دولتی تشکیل شده و حدود 2سال است که مقدمات آن در دست اجرا و پیگیری بوده و تعداد زیادی از همکاران جهاد کشاورزی زحمات فراوانی در این راستا به انجام رسانده اند تا طرح توجیهی مربوطه مورد قبول مرکز واقع شده است.

فرماندار سقز در این جلسه با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت‌های خوبی از لحاظ بخش کشاورزی برای فعالیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی دارد، تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای تقویت و ساماندهی این صندوق استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.