سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته سوم لیگ برتر تنیس روی میز؛

دیدنی ترین جدال هفته در بندر!

هفته سوم مرحله رفت رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای ایران با انجام سه دیدار بطور همزمان در شهرهای تبریز، بندرامام و آبادان از ساعت 16 آغاز می شود .

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در میان سه بازی فردا بدون شک رویارویی و جدال پتروشیمی و دانشگاه آزاد نایب قهرمان و قهرمان فصل قبل می تواند دیداری جذاب در بندر ماهشهر باشد .

دانشگاه آزاد که در این فصل دچار تغییرات زیادی در ترکیب خود شده است در غیاب برادران عالمیان و افشین نورزوی که به تیم های رعد دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء و پتروشیمی پیوستند با ترکیبی از نفرات با تجربه و جدید به مصاف حریف جنوبی خود می رود .

این تیم که در هفته اول بازی اش مقابل شهرداری تبریز لغو شده است ، در هفته دوم تیم آینده سازان را با هدایت برادران صابری و با ترکیب رحمت پناه ، لطف الله نسبی ، فرقدانی ، طاهرخانی و اخلاق پسند با برتری کامل مغلوب کرد . 

پتروشیمی نیز ترکیبی دگرگون شده با سال پیش پیدا کرده و جدا از جذب بازیکنان جدید مثل افشین نوروزی ، مهران احدی ، نیما عالمیان و میعاد لطفی با حفظ احمدی فر سکان نیمکت خود را هم به هدایت الله فرهادی سپرده که جانشین پیمان حسنی مربی قدیمی این تیم شده است .

 این تیم پس از برد ارزشمند هفته اول مقابل تیم تازه وارد به عرصه لیگ برتر رعد داشگاه پدافند هوایی در هفته دوم برابر تیم هم استانی پخش پالایش نفت آبادان متوقف شد و حالا در سومین دیدارش باید به مصاف تیم مدافع عنوان قهرمانی برود .

آینده سازان بدون احتشام زاده در تبریز

تیم جوان آینده سازان که دومین سال حضورش را با جمعی از جوانان آینده دار در لیگ برتر تجربه می کند، بدون همراه داشتن سرمربی شاخص خود مجید احتشام زاده در تبریز میهمان شهرداری این شهر است که همانند فصل قبل دو بازیکن چینی را در اختیار دارد .

آینده سازان که در هفته اول با شکست دادن تیم پالایش نفت آبادان شگفتی ساز شده بودند ، در هفته دوم برابر تیم باتجربه دانشگاه آزاد شکست سنگینی را متحمل شدند و حال باید دید در نخستین سفر خارج از تهران خود چه نتیجه ای در مقابل تیم قدرتمند تبریزی به سرمربیگری شهرام سربخشیان می گیرند .

آبادان میزبان تیم رعد دانشگاه پدافند هوایی

در سومین دیدار هفته سوم تیم پالایش نفت آبادان که همچنان اکبر بهمنی بازیکن قدیمی تیم ملی را در ترکیب خود در کنار جوانانی چون احمدیان ، پوده و سجاد حسینی دارد ، میزبان تیم قدرتمند و مدعی رعد دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء است .
 
حضور نوشاد عالمیان ، پوریا عمرانی و آرمان حاجی ئی اعضای تیم های ملی بزرگسالان و جوانان در کنار محسن خطیون ، محمد اصلمند قوت قلبی بزرگ برای داود رضایی سرمربی این تیم محسوب می شوند . تیمی که در هفته اول در جدالی نزدیک 6 بر 4 مغلوب دیگر تیم جنوبی ، پتروشیمی بندر امام در تهران شد .


  انتهای پیام/
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.