سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

نجات دو خانواده حادثه‌ دیده در بخش کوهین

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین از نجات دو خانواده حادثه‌دیده طی بارندگی‌های روز گذشته در بخش کوهین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ داوود ارجینی با اشاره به گرفتار شدن دو خانواده در حادثه برف و کولاک روز گذشته اظهار کرد: در روز گذشته گزارشی مبنی بر در جاده ماندن دو خانواده در روستای ساربانک یله‌گند بخش کوهین به جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات جست‌وجو و نجات حادثه‌دیدگان بخش کوهین از ساعت 21:30 روز گذشته آغاز و 6 صبح امروز پایان یافته است، افزود: در راستای این اطلاع‌رسانی، سه تیم امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین برای جست‌وجو و نجات دو خانواده گرفتار در جاده به منطقه کوهین اعزام و موفق به نجات آنان شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین مطرح کرد: تیم‌های امدادی این مرکز به محض اعزام و رسیدن به منطقه یاد شده، با همکاری مسئول اداره راه و شهرسازی بخش کوهین اقدام به نجات هفت نفر از حادثه‌دیدگان جاده و بازگشایی راه‌های مواصلاتی این منطقه با استفاده از یک دستگاه لودر شدند.

ارجینی با بیان اینکه بازگشایی جاده، جست‌وجو و دسترسی به دو خانواده از سوی خودروها و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین و اداره راه و شهرسازی بخش کوهین انجام شده است، عنوان کرد: در بین دو خانواده گرفتار حادثه روز گذشته بخش کوهین، به دلیل سرمازدگی شدید یک نفر از آنان را به مرکز درمانی بخش یاد شده منتقل کردیم.

وی یادآور شد: بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان قزوین آغاز شده است، تلاش کرده‌ایم تا عملیات امدادرسانی را در این استان به نحو مطلوب انجام دهیم تا مسافران سفر ایمنی را تجربه کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین اضافه کرد: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین به صورت آماده‌باش در محورهای مواصلاتی این شهرستان قرار دارند.

انتهای پیام/گ

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.