سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادی: با کاهش رکورد حضور پررنگی در المپیک خواهم داشت

نماینده دوی ماراتن کشورمان در بازی های المپیک ریو گفت: با کاهش رکوردم سعی می کنم حضور پررنگی در بازیهای المپیک 2016 داشته باشم.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جعفر مرادی اظهار داشت: پیش از این هم انتظار داشتم که رکورد ورودی دوی ماراتن برای المپیک ریو تعدیل شود، چرا که با این رکورد تعداد بسیار محدودی تاکنون موفق به راهیابی به المپیک شده بودند و فاصله زیادی تا برگزاری بازی ها باقی نمانده است.

وی افزود: رکورد ورودی 2:19 ساعت است و من با زمان 2:17:41 جواز حضور در این میدان مهم را در دست دادم، البته سعی می کنم با برنامه ای که دارم و با پیگیری تمرینات سخت حدود پنج دقیقه رکوردم را کاهش دهم تا بتوانم جزء نفرات برتر دوی ماراتن در المپیک باشم و زنگ تفریح نشوم.

مرادی در پایان گفت: تمریناتم را در آکادمی ملی المپیک و با برنامه های اشکان غلامی پیگیری می کنم اما قرار است از روز 25 آذر ماه در مجموعه ورزشی آزادی تمرین کنم. بعد هم در نظر دارم تا پیش از حضور در بازی های المپیک ریو در چند مسابقه خارجی به انتخاب خودم شرکت کنم. البته هنوز برنامه هایم را به رییس فدراسیون ارائه نکرده ام.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.