سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

حل مشکل واحدهای تولیدی از اولویت‌های اساسی دولت است

استاندار اردبیل گفت: حل مشکل واحدهای تولیدی و ارائه راهکار مناسب یکی از اولویت‌های اساسی دولت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل واحدهای صنعتی استان در اردبیل اظهار داشت: حل مشکل واحدهای تولیدی و ارائه راهکار مناسب یکی از اولویت‌های اساسی دولت است که در این راستا اقدامات ویژه‌ای انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید در حل مشکل واحدهای تولیدی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، افزود: نیاز است برخی دموکراسی‌های اداری که مشکلات واحدهای تولیدی را افزایش می دهند برطرف شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: بانک‌های عامل باید همکاری همه‌جانبه‌ای با واحدهای تولیدی داشته باشند تا این واحدها بتوانند در راستای بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی موثر باشند.

خدابخش یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی منطقه را حمایت همه‌جانبه از واحدهای تولیدی و رونق کسب و کار عنوان کرد و گفت: برای حل مشکل واحدهای تولیدی هر هفته بازدیدی از واحدهای تولیدی انجام می‌شود تا راهکارهای مناسب برای حل مشکلات این واحدها انجام شود.

استاندار اردبیل جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را از اولویت مهم دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: در این راستا زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل فراهم شده است که انتظار می‌رود شاهد روند صعود سرمایه‌گذاری در اردبیل باشیم.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.