سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

استقرار 400 گروه امدادی و خدماتی در محورهای کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد از استقرار 400 گروه امدادی و خدماتی در محورهای کوهستانی و برفگیر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  منوچهر سیاهپور ، با بیان اینکه هر ساله تعداد خودروها و مسافرت‌ها افزایش پیدا می‌کند، گفت: پلیس راه استان با اجرای طرح ترافیکی زمستانه سعی بر ایجاد امنیت در جاده‌های استان دارد.

رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد، کنترل دقیق و نظارت مضاعف در جاده‌ها را از وظایف مهم پلیس‌راه دانست و افزود: با اجرای طرح زمستانه همه خودروها باید مجهز به زنجیر چرخ و سایر ملزومات زمستانی باشند و این موضوع تنها شامل رانندگان در مناطق سردسیری نیست.

سیاهپور از استقرار 400 گروه امدادی و خدماتی شامل نیروهای پلیس‌راه، راهداری، فوریت‌های پزشکی، امداد و نجات هلال‌احمر و آتش‌نشانی در محورهای کوهستانی و صعب‌العبور استان خبر داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این به طور شبانه‌روزی نیرو‌های امدادی در بیش از 21 گردنه برفگیر کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

سیاهپور بیان کرد: بیش از 5 هزار و 700 کیلومتر جاده اصلی فرعی و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از 3  هزار کیلومتر از این راه‌ها، کوهستانی، برف‌گیر و صعب‌العبور است.

رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد بیان این‌که خودروها باید حتما به وسایل گرمایشی از جمله بخاری در فصل زمستان مجهز باشند، خاطرنشان کرد: بخاری، برف‌پاک‌کن سالم و زنجیر چرخ از اهم وسایل و لوازم مورد نیاز برای تردد در جاده‌های کوهستانی است.

وی با توصیه به همه رانندگان برای رعایت قانون و توجه به اخطارها پلیس تأکید کرد: پلیس‌راه استان تنها به حفظ امنیت و سلامت شهروندان توجه دارد و هرگونه اعمال قانون به معنای سخت‌گیری نخواهد بود.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.