فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح ترافیکی زمستانه پلیس در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ منوچهر سیاهپور افزود: این طرح هر سال در پایان آذر ماه شروع و تا 25 اسفند ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این طرح بیش از 400گروه امدادی و خدماتی شامل نیروهای پلیس راه، امداد و نجات هلال احمر ،راهداری ، فوریت های پزشکی ، آتش نشانی و حمل و نقل و پایانه ها در محورهای کوهستانی استان مستقر می شوند.

سرهنگ سیاهپور اظهار کرد: از مجموع بیش از پنج هزارو 700 کیلومتر جاده اصلی فرعی و روستایی کهگیلویه و بویراحمد بیش از سه هزار کیلومتر آن برفگیر و سخت گذر است.

وی عنوان کرد:نیرو های امدادی برای خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در بیش از 21 گردنه برفگیر و سخت گذر به صورت شبانه روزی فعال هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در این طرح شش پایگاه امداد نجات ثابت و شش پایگاه امداد جاده ای در این طرح به مردم خدمات رسانی می کنند.

مسعود مثنوی افزود: پایگاه های امداد جاده ای در سرگجینه بویراحمد، توت نده دنا، شلال دان باشت، فیلگاه دهدشت، لیشتر گچساران و کوهستان دنا ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: در طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر، کشیک امدادی در هفت شهرستان و جمعیت هلال احمر استان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی است.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: طرح ، ترافیکی ، زمستانه ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.