سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمانی:

مجلس برنامه خاصی برای خصوصی سازی سرخابی‌ها ندارد

رئیس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری سرخابی‌ها گفت: دولت در عمل باید به مسائل سرخابی‌ها به عنوان موسسه فرهنگی رسیدگی کند.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: کمیسیون تطبیق مصوبات مجلس ایرادی به قضیه تبدیل سرخابی‌ها به موسسه فرهنگی نگرفتند، براین اساس این دو باشگاه به عنوان موسسه فرهنگی فعالیت می‌کنند.
 
زمانی در ادامه عنوان کرد: سازمان خصوصی سازی بعد از تبدیل باشگاه های پرسپولیس و استقلال به موسسه فرهنگی دیگر نمی‌تواند به مسئله خصوصی سازی این دو باشگاه ورود کند، همچنین بعید است که دولت مصوبه‌اش را تغییر دهد و سرخابی‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند.
 
وی در مورد اینکه مجلس فشاری به دولت برای خصوصی سازی سرخابی‌ها وارد می کنید یا نه، تصریح کرد:در حال حاضر  مجلس برنامه خاصی برای خصوصی سازی سرخابی‌ها ندارد، همچنین توجیح دولت این است که خصوصی سازی سرخابی‌ها به صلاح نیست.
 
براین اساس مجلس هم در این باره سخت گیری نکرده است، نماینده مجلس در مورد اینکه طبق اصل 44 قانون اساسی سرخابی‌ها باید به بخش خصوصی واگذار می شدند، بیان کرد: این دو باشگاه قبل از تبدیل به موسسه فرهنگی شامل اصل 44 قانون اساسی می‌شدند اما اکنون در این قانون قرار نمی‌گیرد.
 
وی در مورد وضعیت سرخابی‌ها بعد از تبدیل شدن به موسسه فرهنگی تصریح کرد: دولت حداقل 50 درصد اعتباری‌های مورد نیاز این دو باشگاه را تامین می کند و مابقی هزینه‌ها هم از درآمدهای دیگر به دست می‌آورند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سرخابی ها فقط در حد حرف به موسسه فرهنگی تبدیل نشده باشد و در عمل نیز وضعیتشان مورد رسیدگی دولت قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.