سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

برگزاری جشنواره های منطقه ای فرصتی برای معرفی ظرفیت ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: برگزاری این جشنواره ها فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی ها وشناسایی استعدادهای هنرمندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رضا دهبانی پور  در دومین سوگواره منطقه ای شعر'مشک تشنه ' در شهرستان کهگیلویه با اشاره به حضوراستانهای چهارمحال و بختیاری، لرستان، بوشهر، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در این سوگواره افزود: آثار خوبی از شاعران این استانها در رابطه با نهضت کربلا و قیام امام حسین (ع) به جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به محدودیت منابع مالی اظهارکرد: با برنامه ریزی های انجام شده این برنامه ها به صورت مستمر در سطح استان اجرا خواهد شد.

دهبانی پور تولید برنامه های جدید را یک اولویت دانست و اظهارکرد: جشنواره منطقه ای 'وار' با حضور استانهای زاگرس نشین بهمن ماه در بهمئی و جشنواری منطقه ای ملی 'سقلاتون' در شهرستان گچساران برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: جشنواره سقلاتون از یک قدمت تاریخی دیرینه برخوردار و فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های شهرستان خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به ارسال 570 اثر به سوگواره منطقه ای مشک تشنه گفت: از میان این آثار 10 اثر به عنوان برگزیده انتخاب و جوایزی نیز اهدا شد.

سید ایرج کاظمی جو افزود: این جشنواره در سه بخش شعر فارسی سپید، کلاسیک و شعر محلی برگزار شد.

وی از استقبال پرشور شرکت کنندکان استانهای مختلف در این جشنواره تقدیر کرد.

در این جشنواره تعدادی از شاعران با مضمون عاشورایی به شعر خوانی پرداختند.

این جشنواره با حضور مسئولان کشوری و انجمن های مختلف شهرستان کهگیلویه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


انتهای پیام /ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.