سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

چشمک 3000 تومانی هندوانه شب یلدا به اصفهانی ها

مردم اصفهان می توانند هندوانه شب یلدای خود را با قیمت 2هزارو 200 تومان در میدان میوه و تره بار و با قیمت 3000 تومان در بازار خریداری نمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ نائب رئیس اول اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان با اعلام قیت میوه های شب یلدا گفت: مردم اصفهان می توانند در شب یلدا میوه ی خود را با نظارت اتحادیه و تیم بازرسی ، اتاق بازرگانی و مجموعه امور صنفی با قیمت ثابت و منصفانه ای در بازار میوه و تره بار خریداری نمایند.

محمد صادق ریاحی با تکذیب شایعه ی قیمت 7000 تومانی هندوانه در برخی از نقاط اصفهان افزود: هندوانه یکی از اقلام مصرفی شب یلدا می باشد که امسال به دلیل بارندگی و سیل در برخی مناطق افزایش قیمت را در بر داشته است اما در میدان میوه و تره بار با قیمت 2 هزارو 200 تومان و با 30 درصد افزایش توسط مغازه داران به فروش خواهد رسید.

وی درخصوص قیمت دیگر میوه های مصرفی بیان کرد: سیب درختی با 2 هزارو 500 و 2 هزارو 800 تومان ، خرما خرک با 18 هزار تومان ، نارگیل با 2 هزارو 500 و 2 هزارو 800 تومان و موز با 3 هزارو 200 تومان قیمت در میادین میوه و تره بار و با سی درصد افزایش قیمت در بازار به فروش می رسد.

نائب رئیس اول اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان نظارت جدی و همگانی با همکاری اتحادیه و تیم بازرسی ، اتاق بازرگانی و مجموعه امور صنفی را از برنامه های شاخص در این ایام عنوان کرد و خاطر نشان کرد: با متخلفین در امر قیمتها به شدت برخورد خواهد شد و مردم هم می توانند در صورت مشاهده تخلف و افزایش قیمتها با شماره 35728160 تماس حاصل نمایند و مراتب را به اتحادیه گزارش کنند. 


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.