سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

سارقان سابقه دار مغازه های استهبان به آخر خط رسیدند

فرمانده انتظامی شهرستان "استهبان" استان از دستگیری سه سارق سابقه دار مغازه در آن شهرستان و کشف 5 فقره سرقت از آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ «داود امجدی» گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه در شهرستان «استهبان» بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: یکی از شهروندان به ماموران که در حال گشت زنی در سطح شهرستان بودند مراجعه و اظهار می‌کند که از یک باب مغازه مرغ فروشی متعلق به وی سرقت شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان «استهبان» تصریح کرد: تیمی از ماموران پلیس در عملیاتی ضربتی در کمتر از دو ساعت از وقوع سرقت، موفق به شناسایی سارقان که سه نفر بودند شدند و توانستند از مخفیگاه آنان مقادیری محصولات غذایی سرقتی را کشف کنند. 

سرهنگ «امجدی» با بیان اینکه سارقان مذکور سابقه قبلی در سرقت را در کارنامه دارند، اضافه کرد: مته‌مان در بازجویی‌های پلیسی به ۵ فقره سرقت مغازه اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند. 

سرهنگ «امجدی» با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر در این رابطه، خاطرنشان کرد: دستگیری این سارقان موجب شادمانی شهروندان از این اقدام پلیس شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.