سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هندبال هلدینگ خلیج فارس:

بی پولی تیم ما را منحل کرد

سرمربی تیم هندبال هلدینگ خلیج فارس علت انحلال تیمش را دسترسی نداشتن به منابع و حمایت مالی اعلام کرد.

جمشید خود سوز سرمربی تیم هندبال هلدینگ خلیج فارس در خصوص انصراف این تیم را لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دلیل مشکلات عدیده‌ای که از ابتدای لیگ برتر امسال در تیم ما وجود داشت و عدم همکاری مسئولین به تعهدات خود علی رغم میل باطنی مجبور به انصراف از لیگ برتر شدیم.

وی در ادامه افزود: نماینده شهر بهبهان قول همکاری و مساعدت به تیم هلدینگ خلیج فارس داده بود و به تعهدات خود نیز عمل کرد، متاسفانه مسئول تربیت بدنی از انجام آن سرباز زد و تیم را حمایت نکرد.

خود سوز خاطر نشان کرد: به بازیکنان تیم هلدینگ نیز تاکنون هیچ پولی اختصاص داده نشده و از ابتدای لیگ برتر به طور رایگان بازی کرده‌اند.

وجود کدورت‌ها، نداشتن حامی مالی و زیر بار نرفتن عده‌ای از مسئولین منجربه عدم ادامه تیم  هلدینگ از لیگ برتر شد و با عملی نشدن قولها و قرار دادها و عدم حمایت هیئت هندبال به ناچار این تیم منحل شد.

سرمربی تیم هلدینگ در پایان خاطر نشان کرد: این مسئله را ما تلفنی به فدراسیون اعلام کرده و انصراف دادیم چرا که دیگر قادر به پرداخت هزینه جابجایی و اسکان در شهرها نیز نبودیم، امیدوارم در آینده و برای تیم‌های دیگر لیگ برتر هندبال ازاین اتفاق‌ها نیفتد و آن‌ها بدون اینگونه مشکلات در مسابقات لیگ برتر هندبال حضور داشته باشند و ناچار به انصراف نشوند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

برچسب ها: توپ ، تور ، هندبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.