سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمانداران به تمرین بیشتری نیاز داشتند

ملی پوش کامپوند گفت: شرایط و امکانات لازم برای تمرین داشتیم اما تمرینات برای آمادگی این مسابقات کافی نبود.

افسانه شفیعی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات جهانی تایلند اظهار داشت: مسابقات جهانی داخل سالن تایلند دومین دوره مسابقات بین المللی بود که تیم ایران برای اولین بار در ماده 18 متر داخل سالن حضور داشت.
 
وی افزود: سطح مسابقات خیلی بالا بود و تمام کشورها با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کردند حتی تیم‌های قدرتمندی مثل کره و آمریکا با تیم کامل حضور داشتند.
 
وی گفت: در بازی‌های اول شرایط خوب بود و با امتیازات لازم به مرحله بعد می‌رفتیم اما متاسفانه این روند ادامه نداشت و از صعود به فینال این مسابقات باز ماندیم.
 
شفیعی افزود: تیم آقایان با ترکیب کامل در مسابقات داخل سالن تایلند شرکت کرد اما از تیم بانوان فقط من حاضر بودم.
 
ملی پوش کامپوند ایران افزود: حضور در این مسابقات تجربه مفیدی برای ملی پوشان بود تا در مراحل بعدی مسابقات داخل سالن موفق‌تر عمل کنند و چون تجربه اول ما در مسابقات بود امیدوارم در چند مرحله آینده عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم.
 
شفیعی گفت: در مسابقات این دوره در کامپوند آقایان تیم آمریکا و در کامپوند بانوان نروژ قهرمان شدند و مراحل بعدی مسابقات در کشورهای مراکش، قزاقستان و فرانسه خواهد بود که برترین‌های هر  دوره به مرحله فینال فینالیست‌های صعود می‌کنند که مرحله نهایی در آمریکا برگزار می‌شود.
 
وی درباره آنکه چرا کامپوند ایران در این دوره، به نتیجه دلخواه دست یابد گفت: شرایط و امکانات برای تمرین فراهم بود و طبق برنامه تمرینات را پیگیری می‌کردیم، اما اردو طولانی مدت برای این مسابقات نداشتیم، از طرف دیگر چون اولین تجربه تیم ملی بود ملی پوشان نتوانستند در این ماده عملکرد قابل قبولی داشته باشند.
 
وی افزود: شرایط آب و هوایی نیز در تایلند چندان مساعد نبود، هوای داخل سالن خیلی گرم و هوای بیرون سرد بود که اکثر کمانداران با این شرایط نتوانستند خودشان را وفق دهند که به طور قطع در عملکردشان هم تاثیر گذار بود.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.