ملی پوش کامپوند گفت: بی تجربگی در مسابقات جهانی داخل سالن تاثیر زیادی در عملکردمان داشت.

عبادی: نداشتن تجربه برایمان مشکل ساز شد

اسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از عملکردش در مسابقات تایلند ابراز نارضایتی کرد و در این باره اظهار داشت: مسابقات تایلند دومین دوره مسابقات جهانی که ایران برای اولین بار در رقابت‌های جهانی داخل سالن شرکت کرد.

وی افزود: مسابقات داخل سالن تایلند با حضور همه کشورهای قدرتمند در این ماده برگزار شد و چون در این بخش از مسابقات جوایز زیادی بین ورزشکاران توزیع می‌شود کشورهای اروپایی و آمریکایی با تمام توان شرکت می‌کنند.

قهرمان کامپوند جهان افزود: مسابقات داخل سالن با خارج از سالن تفاوت زیادی دارد و برخی کشورها در بخش داخل سالن قوی‌تر هستند معمولا کشورهای اروپایی و آمریکا در این مسابقات بیشترین جوایز را کسب می‌کنند و رکوردهای بسیار بالایی نیز به ثبت می‌رسانند.

عبادی گفت: از عملکردم در این رقابت‌ها راضی نبودم اما ایران برای کسب تجربه در این مسابقات شرکت کرد البته اگر تجربه مسابقات داخل سالن داشتیم می‌توانستیم در این مسابقات عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم.

وی افزود: مسابقات در سطح بسیار بالایی بود و کشورهای هلند و دانمارک رکوردهای بسیار خوبی داشتند که تیم هلند رکورد دار جهان است و در این مسابقات نیز با تیم کامل شرکت کرد.

وی در پایان گفت: تا  چند ماه بعد مسابقات قهرمانی داخل سالن ترکیه برگزار می‌شود که تمرکزمان بیشتر بر روی این مسباقات است و ایران نیز برای اولین بار می‌خواهد در این بخش شرکت کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: عبادی ، کامپوند ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار